Hei kaikki!
Tässä vinkkejä kotiharjoitteluun. Viesti myös liitteenä linkkien vuoksi. Kopioi, ja avaa selaimessa, jos muuten ei onnistu.
Taekwondo-treenejä Suomen taekwondoliiton sivuilla seuraavassa linkissä https://docs.google.com/document/d/1d2EgSsYWBttxms7X1E2Du0Dblcb4J0s-9TFU31Yrj7s/edit?usp=sharing
Näistä voisi aloittaa sivupotkuharjoitteilla:
Budokwai Turku /Roosa Närhi. Sivupotkun voiman ja hallinnan kehittäminen.
Riihimäki taekwondo, Tiiu Tuomi, junnutreeni (tasapaino ja potku).
Myös kaikki muu liikunta on hyödyksi taekwondo-harjoitteluun ja iloksi, alla muitakin vinkkejä.
Nyrkkeilytreeniä Amin Asikaisen kanssa Facebookissa Kirkkonummen Nyrkkeilykerhon ry:n (KNK) sivuilla. Tällä viikolla to klo 18.30 varmaankin tulossa uusi livetreeni, edelliset sivuilla videoina. Reipasta menoa! Tekee muuten hyvää myös etätyöläisen selälle, vanhemmille vinkkinä. Lopussa on 10 minuutin hiit-treeni (valkun suosikki), sen voi kerran tehtyään nopeasti ja helposti toteuttaa muulloinkin ilman Aminin ohjeistusta (vuorotellen hyppyjä + Burbeeta 1 min. kerrallaan).
Fressin maksuttomat livejumpat https://www.fressi.fi/fressitv/
Muutenkin some on nyt pullollaan kotitreeniohjeita, toivottavasti jokainen löytää omat kiinnostavimmat liikuntamuotonsa erikoistilanteeseen. Muutama kerta viikossa on hyvä harrastaa reipasta kunnolla hengästyttävää liikuntaa ja lisäksi hyvä liikkua useasti viikossa muutenkin, ja ulkona kannattaa käydä ihan joka päivä.
Tsemppiä kaikille ja hyviä kotitreenihetkiä!
Terveisin Valkut